Salg af tøj

Hvordan sælger jeg tøj hos Secondtots?

Du opretter dig som sælger her på hjemmesiden. Herefter bestiller du en aflevering eller en afhentning.

Bestiller du en aflevering, kontakter vi dig for at lave en aftale om, hvornår du kan aflevere.

Bestiller du en afhentning, sender vi dig en mail med nærmere instrukser.

Vasker I tøjet?

Nej, vi vasker ikke tøjet og vi sorterer alt fra der ikke er vasket. 

Hvordan sikrer jeg at tøjet ser bedst muligt ud på billeder?

Ved at sikre at det er lagt pænt sammen, når det bliver pakket. Hvis det bare bliver smidt ned i en sæk, vil det se krøllet ud, og vi stryger ikke tøjet. 

Hvorfor sorterer I fra?

Vi vil gerne love vores kunder, at alt det tøj de køber hos Secondtots, er kvalitetstjekket.

Den eneste måde vi kan sikre det, er ved at sortere det fra, som har fejl eller mangler. 

Hvad sker der med det kasserede tøj?

Det bliver doneret til Røde Kors. 

Hvad sorterer I fra?

Vi sorterer alt fra der:

Har pletter eller huller - store som bittesmå 

Mangler knapper, lynlåse, løbesnore i bukser etc

Lugter for stærkt af parfume

Kommer fra et hjem hvor der er blevet røget

Tøjet vil blive returneret for egen regning hvis dette ønskes. 

Kan jeg få det kasserede tøj tilbage?

Ja, det kan du godt, men du skal selv betale for afsending med BRING og vi forbeholder os retten til at det kan tage tid, da det ikke er vores 1. prioritet. Du kan også komme og afhente det.

Du skal gøre TYDELIGT opmærksom på, at du ønsker at få tøjet retur og hvis det ikke er afhentet senest 14 dage efter det er registreret, vil vi aflevere det til Røde Kors. 

Hvorfor kan jeg ikke bare komme og aflevere mit tøj?

Vores kontor er ikke altid bemandet, så for at sikre, at du ikke kører forgæves, er det vigtigt, at du har en aftale.

Kan jeg aflevere tøj flere gange?

JA - vi elsker at få mere tøj fra vores sælgere, og så længe du bare husker at bestille det via din konto, så er du velkommen 1000 gange :)

Skal jeg udfylde afhentningsskema?

Nej, det er ikke et krav at du udfylder skemaet. Men mange er glade for at have en kvittering for det, de har afleveret.

Vi er utroligt glade, hvis du vil udfylde det, fordi det gør vores arbejde nemmere. Når vi kan se, hvad der er i de enkelte sække, er det nemmere for os, når vi skal sortere og prioritere. 

Hvornår får jeg pengene udbetalt?

Vi udbetaler den 1. i hver måned. Vi afregner den 25. i hver måned og det er det beløb du vil få indbetalt på den konto du har opgivet. 

Vi overfører kun beløb over 500 kr. eller en gang i kvartalet i månederne februar, maj, august og november.

Hvordan får jeg pengene udbetalt?

Når du første gang tilmelder dig som sælger, i forbindelse med at du sender os den første pakke tøj, opretter vi automatisk en konto her på hjemmesiden. Når du er logget ind, vil du kunne følge med i dine produkter og dine salg.

Så snart du er oprettet som sælger og er logget ind, skal du gå ind under 'indstillinger' og tilføje dit kontonummer. 

Ønsker du at ‘genbruge’ de penge, du har tjent, i vores shop, skal du skrive til info@secondtots.dk. Så udsteder vi et gavekort til dig.  

Er mit tøj forsikret hos jer?

Ja, hele vores lager er forsikret. 

Hvad kan jeg gøre for at sælge så meget som muligt af mit tøj?

Du kan sikre at tøjet er pænt og ikke er krøllet når vi modtager det. Herudover er alle vores sælgere også vores bedste ambassadører.

Så DEL DEL DEL den gode nyhed om lækkert kvalitetstjekket brugt børnetøj til alle der vil høre om det :)

Hvad sker der med det tøj I ikke får solgt?
Du kan ikke få tøjet retur før der er gået 6 måneder og du kan max have det liggende i 12 måneder.

Når tøjet har været på shoppen i 12 måneder, har du tre muligheder:

1. Tøjet bliver sat ned med 50 % 

2. Tøjet bliver doneret til Mødrehjælpen

3. Du henter dit tøj og stopper salget (hvis du ønsker at få det tilsendt er det for egen regning.)

Køb af tøj

Hvordan leverer I tøjet?

Vi leverer med GLS og DAO til 45,- kr. Og med BRING til 39,- kr.

Hvis du køber for mere end 399,- kr. kan du få fri fragt med BRING. 

Hvad gør jeg hvis jeg har opdaget en fejl i min forsendelse?

Hvis der er en fejl i din forsendelse, kan du kontakte os her.

Send gerne så mange informationer som muligt, så vi kan hjælpe. Vedhæft meget gerne billeder hvis der er fejl i tøjet.

Vi skal modtage klager senest 14 dage efter modtagelse af tøjet. 

Hvordan sikrer I at tøjet ikke lugter af parfume eller kælder?

Vi kan selvfølgelig ikke sikre, at alt vores tøj er 100 % parfumefri, men vi gør os meget umage for at sortere tøj fra der lugter for stærkt af enten kælder eller vaskepulver.

Dog sorterer vi ikke tøj fra, der dufter en lille smule, da vi vurderer at tøjet ofte vil være parfumefrit efter den første vask. 

Hvorfor kan jeg ikke se, hvilke materialer tøjet er lavet af, på hjemmesiden?

Vi arbejder på at kunne mærke tøjet, så du kan se, hvad det er lavet af. Lige nu kan du se, om der er uld i tøjet, og hvis der er, hvor stor en andel der er uld. 

Hvor længe er mine varer reserveret?

Hvis du har lagt et stykke tøj i kurven har du 24 timer til at købe det. Efter 24 timer tømmer vi din kurv og tøjet vil ikke længere være reserveret. 

På vores website bruges cookies til at huske dine indstillinger, statistik og personalisering af indhold og annoncer. Denne information deles med tredjepart.

Ved fortsat brug af websiden godkender du cookiepolitikken. Læs mere her